Колеги имам следния проблем,шофьорската ми врата се затваря трудно,т.е. трябва малко по-силно да се блъсне за да се затвори.Та питанката ми е - има ли нещо за регулиране ,или нещо което се износва и трябва да се смени?Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
Известие
Collapse
No announcement yet.
въпрос за шофьорска врата
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеКолеги имам следния проблем,шофьорската ми врата се затваря трудно,т.е. трябва малко по-силно да се блъсне за да се затвори.Та питанката ми е - има ли нещо за регулиране ,или нещо което се износва и трябва да се смени?Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
Ако ти е крива вратата по вертикала, е малко по терсене, тогава трябва по голям шестограм....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
мерси колега,ще опитам по този начин
а в пантите не се ли регулира нещо?
принципно не ми е крива вратата,поне не се забелязва нещо да е изкривеноAlfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
От пантите се регулира вертикален наклон, както и надлъжен - като се развият с големия шестограм двете болчета там, планката има по половин сант луфт навсякъде за регулация......но за да ги отвиеш трябва или да си магьосник, или да свалиш вратата......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
абе ще пробвам и това ,ама не съм забелязал досега такова нещо,
ако е така ще рече че вратата ми е провиснала и ще трябва реглаж на пантите предполагамAlfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
не бе колега -друго имах в предвид. Сега половината във форума ще ми се изсмят-ама караи да върви. Имах в предвид заради съпротивлението на въздуха и уплътняването му в купето. И аз като затварям шофъорската и са ми затворени всички останали врати я блъскам малко по силно, а като е отворена и друга врата ми е необходимо по малко усилие.
1 куб.м. въздух=1,223кг.
но при теб може и да има някаква друга причинаalfa romeo156 2.0TS 11'97
Comment
-
ааа,абе аз за какво си помислих,пък то какво било
ама мисля че не във въздуха е проблема,тъй като когато затварям друга врата тоя проблем го няма,т.е. затварят си се нормално,само шоферската трябва да се блъсне малко по силноAlfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment